Coca Cola - SSTG

Przejdź do treści
Sladek Sky Technology GROUP - Polska | Projekty | Coca - Cola  
Coca - Cola

2006

Pomysł
[1] W roku 2006 zupełnie przypadkiem odkryłem formułę otrzymania smaku Coca - Coli. Smak, który uzyskałem przewyższał głębią doznań napój sklepowy. Może dlatego, że do jego otrzymania użyłem wyłącznie składników naturalnych, możliwych do kupienia w prawie każdym sklepie.  
[2] To wtedy zrodził się pomysł sprzedania właścicielowi tej marki pewnego pomysłu. Pomysłu, który nie ma nic wspólnego ze sposobem otrzymania smaku najpopularniejszego napoju świata.



Wykorzystanie pomysłu
[3] Koncepcja dla Coca - Coli, którą staram się tutaj w jakiś ... enigmatyczny sposób opisać - nie mogę przecież wprost napisać, na czym ona polega - ma za zadanie zrekompensować światowej finansjerze straty (blisko połowa majątku świata zarządzana jest przez dwa fundusze), jakie wyrządza firmom zagranicznym realizacja koncepcji uszczelnienia rynku FMCG w Polsce.
[4] Skuteczna realizacja koncepcji uszczelnienia rynku FMCG w praktyce oznacza biliony polskich złotych, skierowanych w stronę polskich firm, w przeciągu kilku przyszłych dekad. Biliony złotych obrotów, proszę tego nie mylić z zyskiem.
[5] Ilość pieniądza przekazanego polskim firmom, jest identyczna z ilością pieniądza odebranego firmom zagranicznym. Ilość tego pieniądza jest na tyle duża, że musi wywołać reakcję ze strony właścicieli = kluczowych udziałowców firm notujących zniżki obrotów na rynku polskim.
[6] Uszczelnienie rynku FMCG w Polsce to jedyna możliwość doinwestowania naszych, krajowych firm tym pieniądzem, który leży na ulicy, czyli tym pieniądzem, który łatwo podnieść, a którego nam, Polakom potrzeba, jako antidotum na zbliżający się kryzys postkowidowy.
[7] Uszczelnienie granic Polski przed odpływem pieniądza z handlu, to przemyślany plan, którego realizacja wymaga przyzwolenia osób zarządzających globalnym kapitałem. Przyzwolenie to chcemy - jako firma - kupić dla Polski, sprzedając właścicielowi marki Coca - Cola i czterem innym koncernom pięć pomysłów, na nowe produkty lub usługi, które nie funkcjonują jeszcze na świecie.


Którym firmom i jak?
[8] Te pięć koncepcji adresowane jest właścicielom pięciu marek. Oto one:
  • Coca - Cola
  • Mc Donald
  • Du Pont
  • Facebook
  • Pfizer lub Bayer
[9] Przyglądając się na chłodno pomysłowi dla Coca - Coli mogę powiedzieć, że to coś, co chcemy firmie tej sprzedać, powinno wygenerować co najmniej kilkudziesiąt procent wzrostów obrotów w mniej niż dekadę. Więcej nie napiszę, by nie sugerować, o jaki projekt tu chodzi. Jest on po prostu tak banalnie prosty, że jedno słowo może odkryć karty i zniweczyć cały plan.
[10] Dla Mc Donalda mamy coś, co powinno zwiększyć obroty tej marki o około 100%.
[11] To, co jest przygotowane dla marki Du Pont opiszę jednym zdaniem. Prawie każdy na świecie będzie chciał to coś kupić.  
[12] Facebook. Stanie się ... niezbędny ... do końca świata.
[13] Pfizer lub Bayer, decyzja jeszcze nie jest podjęta komu. Uważam, że pomysł przeznaczony dla jednej z tych firm jest na pewno więcej warty niż niebieska tabletka.



Podsumowanie
[14] ...



LE/01/09/2022/22/00
Wszelkie treści niniejszej witryny objęte są prawem autorskim i podlegają ochronie na mocy „Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych” z dnia 4 lutego 1994 r. (tekst ujednolicony: Dz.U. z 2022r nr 90 poz. 2509).
© Copyright Sladek Sky Technology GROUP - Polska
1994-2023r
Wróć do spisu treści